Doorgaan naar hoofdcontent

Terras

Wie zich gisteren afvroeg wat een mens met zo'n hoeveelheid zand, grind en cement doet, moet maar even op de onderste foto kijken, het is allemaal in die uitgezette bak verdwenen. Ondertussen hebben we blijkbaar ervaring gekregen in het inschatten van de hoeveelheden want we kwamen precies uit met zand en grind, cement één zak over. Dit gaat ons nieuwe terras worden, groter dan het vorige. Daar lag geen betonlaag onder en het vroor voortdurend op. Om de afvoerleidingen van de septic tank te leggen moest het terras er toch uit, dus het dan nu maar goed aanpakken. Hierop gaan stenen (die we hier genoeg hebben) in het cement. Maar we denken erover om eerst gras te gaan zaaien, want ze geven hier met Pasen regen op en dat is natuurlijk heel lekker voor een ingezaaid grasveld. Het is hier al weken droog en die regen is hard nodig, alleen jammer dat het in zo'n weekend moet vallen. Die witte vlekjes op het beton is de verwaaide kersenbloesem.



Reacties

Unknown zei…
Wat zijn jullie toch heerlijk actief! Ik ben plaatsvervangend trots op mijn landgenoten. Gek is wel dat ik geen melding krijg bij nieuwe berichtjes, terwijl ik 'volger' ben. Maar goed, af en toe log ik even in.
liefs