Doorgaan naar hoofdcontent

Eindelijk permissie

Daar hang hij dan, het bord met de nummers van onze "permis de construire". Gistermorgen, na twee weken vakantie, belde die aardige mevrouw van het gemeentehuis om te vertellen dat de goedkeuring voor de bouwaanvraag binnen was. 's Middags naar de mairie gereden waar ik twee pakken papier meekreeg. Omdat we vandaag toch hout moesten halen in Aubenas ben ik meteen op zoek gegaan naar zo'n bord dat je hier verplicht op je bouwplaats moet hangen. Bij Samse kreeg ik hem gratis mee. Wij, dus ook onze twee bouwvakkers, zijn er echt trots op. Ik moet de mannen nog wel even vertellen dat een helm dragen (port du casque) verplicht is.


Reacties

Floor zei…
Eindelijk! Gefeliciteerd
Jacek zei…
Well done, gefeliciteerd..!
Wim Bavelaar zei…
Mooie blog hebben jullie.
Verander permission de construire even in permis de construire.
Wonen en leven in Frankrijk
Marthy zei…
Dank je Wim, voor het compliment en ik heb het foutje hersteld.