Doorgaan naar hoofdcontent

Et voilà

Dat we vaklui in huis hebben had ik al een keer verteld, maar dat ik een timmerman hier heb die eigenlijk opgeleid is als meubelmaker wisten jullie nog niet. Dat zijn van die mensen die kunnen toveren met hout. Ik wilde graag een werkblad in mijn slaapkamer. De steunen had ik al, verleden jaar voor een prikkie op een brocante gekocht, terwijl ik toen nog niet wist wat ik er mee ging doen. Uit een oude balk, maar wel kastanjehout, heeft hij een paar dikke planken gezaagd, geschuurd, achter pas gemaakt tegen de onregelmatige stenen en rondom nog een soort schulprand. Op de steunen vastgezet et voilà, klaar is mijn werkblad. Het moet alleen nog even een lakje, maar laat ik daar nu ook nog een vakman voor in huis hebben. Lucky me!

Reacties

Unknown zei…
Ik vind m helemaal cool!
Marthy zei…
Dat bedoel ik, El!
Ineke zei…
Als je dit leest en ziet vergeet je toch redelijk snel alle voorafgaande ellende.....Denk je nog te kunnen slapen in deze VIP-room (ben ff de Franse term perdu)
Marthy zei…
Ik ga het morgen- of overmorgenavond uitproberen.
Emie zei…
Ik leer je steeds beter kennen. Geen kaptafel voor jou in het boudoir maar een werkhoekje. Mooi geheel zo met het raam.
Marthy zei…
Ik moest even lachen, Emie. Ben niet zo'n kaptafeltypje, geloof ik.