Doorgaan naar hoofdcontent

Bijzonder

Het is maar een gewoon vetplantje, maar al bloeiend opeens heel bijzonder. Mijn oog viel erop toen ik vanmorgen mijn trap naar de tuin veegde en ik vond het een foto waard. Heerlijk, we beginnen te ruimen buiten. Al het bouwmateriaal is van de binnenplaats van de gîte verdwenen, alleen nog een hoop zand, maar die gaat morgen weg. Het terras in de tuin aangeveegd, potten gezellig neergezet, ik krijg het gevoel dat het weer een beetje mijn stekkie is. We zijn de laatste puntjes op de i aan het zetten in de gîte die er steeds mooier uit gaat zien. Morgen een foto van het interieur.

Reacties

Wietske zei…
Die foto van morgen daar kijken we naar uit, we zijn zo benieuwd naar het eindresultaat!
Morgen rustdag? Of wordt het wassen, strijken en voorbereiden voor de volgende gasten? Wie weet kunnen we nog even skypen?
Marthy zei…
Rustdagen hebben we de laatste weken niet meer gehad, maar de gîte ziet er pico bello uit!