Doorgaan naar hoofdcontent

Roos van Mr. Chaussedent

Begin juni had ik een foto beloofd van de nieuwe trap met een bloeiende roos erboven. Nou, daar is ie dan, een plaatje toch? Dit gedeelte was vroeger van mijn buurman, Mr. Chaussedent, vandaar dat ik de de roos naar hem vernoemd heb. Elders in Frankrijk is het weer niet zo best, veel wateroverlast in het zuiden en westen en ook lage temperaturen. Gek genoeg hebben wij niets te klagen. Er zijn vandaag drie spatten gevallen, verder wat wolkjes met heel veel zon.

Reacties

Anoniem zei…
Mooie roos, en ik dacht al we missen 3 spatten vandaag met de regen, het is al meer dan 5 maanden regenweer.

Albert
Emie zei…
Bloemen en planten naar mensen vernoemen komt me bekend voor! We zijn overigens de enigen niet die dat doen. Mooi plaatje, mooie roos en mooie trap.
Marthy zei…
Zo houden we de herinnering aan die persoon levendig, Emie.
Mooi trapje en mooie volle roos. Het is toch wel heel grappig om de reacties te lezen, vooral als je mensen kent. Dag Bert, Groeten aan Marja. En voor jullie allemaal natuurlijk. Dag, Lilian
Marthy zei…
Zo zie je maar waar hoe klein de wereld is Lilian, dankzij internet!