Doorgaan naar hoofdcontent

Nieuwe uitdaging

Hier schiet mijn kennis weer tekort. Het zijn knobbelzwanen, dat weet ik maar waarom ze nou niet helemaal wit zijn? Waarschijnlijk jonge zwanen? Ik hoor het wel van een kenner. Eigenlijk zou ik eens een vogelcursus moeten doen, er is zoveel moois in de polder waar ik niet eens de naam van ken. En dan heb ik het nog niet eens over het luchtruim boven ons huis in Frankrijk, wat daar allemaal vliegt, prachtig maar ik kan het meestal niet benoemen. Er valt nog veel te leren op allerlei gebied en daarom ben ik verleden week lid geworden van een fotoclub, want vooral daarin wil ik me nog verder ontwikkelen.

Reacties

Jacques zei…
o leuk zo'n fotoclub, alleen leer je daar niets over vogels, hier heb je weer een andere club voor, vogelclub.
Marthy zei…
Zoals altijd weer een slimme opmerking van je, Beuk.