Doorgaan naar hoofdcontent

Kunstwerken

Voordat we veertien jaar geleden verhuisden naar ons huidige huis ben ik goed gaan ruimen. De twee zoons waren het huis al uit en onze dochter bijna, dus er kon veel weg of ze kregen het mee. Jarenlang had ik veel van wat ze van school meekregen bewaard, vanaf de eerste krabbeltjes, blaadjes met sommen en die moeilijke lettertjes tot mooie tekeningen uit de pubertijd. Mappen vol had ik en ze mochten ze meenemen maar niet voordat ik er eerst van alle drie eentje had uitgezocht. Ze hangen boven op een van de kamers en ik kijk er altijd met vertedering naar.
Kleurrijk 17

Reacties

Emie zei…
Och, wat leuk zeg!
Marthy zei…
Ja Emie, ze blijven leuk
marianne zei…
Wat leuk Marthy
Marthy zei…
Mijn oudste zoon heeft het idee overgenomen Marianne, en heeft een knalgeel kunstwerk uit zijn vroege jeugd in zijn huis aan de muur hangen.