Doorgaan naar hoofdcontent

Kleuriger kan bijna niet

Toen ik vanmiddag even bij AH in Gouda moest zijn en winkelcentrum Goverwelle inliep viel deze kleurige hoek bij de bloemist me onmiddellijk op. Zoals bijna altijd had ik mijn fototoestel bij me en ik ben naar binnen gestapt, want hier kon ik natuurlijk niet voorbij lopen zonder een foto te nemen. De jongedame die met de inrichting bezig was even uitgelegd dat ik voor een bepaald project een kleurige foto nodig had en zie hier mijn plaatje van vandaag. Kleuriger kan bijna niet!
Kleurrijk 18

Reacties

astrid zei…
wat een kleur, laat de lente nu maar komen. Hier staan ook steeds meer bomen en struiken in bloei, worden we erg vrolijk van.
Marthy zei…
Je was wel erg enthousiast, maar het geeft niet hoor, is al weg. Ik denk dat we met een week of drie naar de Ardèche komen, ben zo nieuwsgierig hoe het er daar uitziet.
Joop zei…
Mooie bloemen winkel trouwens. Ik koop er wel eens bloemen als ik Gouda vertoef
Emie zei…
Zo zeg, wat een kleurexplosie!
Marthy zei…
Ik kan het ook niet laten Joop, om daar binnen te lopen.
Marthy zei…
Dat woord zocht ik vanmiddag, kleurenexplosie!