Doorgaan naar hoofdcontent

Aan de slag

Het kon allemaal nog net in het kleine autootje van Renée, de boodschappen en de plantjes. Maar ik had er geen probleem mee gehad als ik met zo'n kratje van dat moois op schoot had gezeten op de terugweg. Die boodschappen hadden we eerst in Privas gedaan en daarna zijn we doorgereden naar onze favoriete kwekerij. Wat een genot om daar rond te lopen, wat een diversiteit en kwaliteit. De prijzen liggen wel wat hoger dan in Nederland, maar dat moet je maar voor lief nemen. Naast planten hebben we ook plantuien meegenomen en Renée een grote zak aardappels om te poten. We kunnen weer aan de slag!

Reacties

Floor zei…
En ik maar denken dat jullie al plantjes genoeg hebben
Marthy zei…
Renée en ik zijn precies hetzelfde, nooit genoeg op het gebied van plantjes. Ik ben nu stekjes voor haar op pot aan het zetten.