Doorgaan naar hoofdcontent

Tijdelijke kaalheid

Verleden jaar was Mart er door de drukte van de verbouwing niet  toegekomen om de hagen van de struikklimop te snoeien, dus nu waren ze echt aan een flinke knipbeurt toe. Hij gebruikt daarvoor een zware motorheggenschaar, anders is er geen doorkomen aan. Het is meteen een kaal gezicht, kijk maar naar het verschil tussen de voorste en achterste struik. Maar over een paar weken is dat kale verdwenen en zo kunnen we al zittend weer over de struiken heen kijken, want we willen wel zien wie er naar boven, naar ons kleine dorpje komt rijden.

Reacties

Emie zei…
Die tijdelijke kaalheid maak je in de kop van het blog weer helemaal goed. Mooie foto!
astrid zei…
daar ben ik het helemaal mee eens, wat een prachtige foto, mooie kleur violen, wordt je helemaal vrolijk van en mooi weer wat wil je nog meer.
Anoniem zei…
Niets meer aan toe te voegen Emie en Astrid.
Ineke zei…
Anoniem heet Ineke. Verkeerde knopje gebruikt. Ik was helemaal ondersteboven van die supermooie violen
Marthy zei…
Ik heb het voorjaar in het hoofd, dames, dat krijg je met dit mooie weer, dus ik vond dat mijn blog ook maar een voorjaarsuiterlijk moest krijgen. Violen zijn natuurlijk meegebracht uit Nederland, zulke mooie hebben ze hier niet.