Doorgaan naar hoofdcontent

Fietsenstalling


Jarenlang heeft onze garage volgestaan met bouwmaterialen en ik geef toe, er staat nog wel veel in maar toch zijn we langzaam aan het ruimen. Over twee weken krijgen we de fietsers van de 'Ardéchoise' te gast en die moeten hun dure racefietsen toch netjes kunnen stallen. Voorgaande jaren stonden de fietsen dan in de garage van Marie-Christine, maar die staat nu toevallig erg vol. Morgen doen we een ritje naar de déchetterie, de auto staat al gepakt.

Reacties

Inge zei…
Opruimen geeft een goed gevoel achteraf :-) dat zeg ik nu al bijna 25 jaar tegen mijn man maar onze kelder ligt nog steeds vol met troep en consorten .....
Marthy zei…
Ik krijg een ontzetten goed gevoel van opruimen en kan met buien goed weggooien, mijn man wat minder. Daarom was ik erbij vanmiddag in de garage om hem aan te sporen nog wat meer weg te doen.
Ineke zei…
Jij twee zijn heel goed bezig geweest.
Arme bus.....
Marthy zei…
Die heeft al zwaardere tijden meegemaakt, Ineke.
Emie zei…
Hoe herkenbaar ook nu weer. Mijn 'broer' maakte A3's werkbank hoger en ruimde en passant een beetje op in het schuurtje. Zaterdag ga ik, samen met mijn rommelmaker, de schuur uitmesten. Ik verheug me er nu al op.
Marthy zei…
Niks fijner als ruimen. In de loop van de middag kwamen we nog van alles tegen, ik denk de er ook nog het een en ander op de achterbank van de auto gaat.
Mirjam zei…
Wat zal die garage prachtig zijn, als hij goed is leeggeruimd, lekker rustiek, met die balken en zo... maar eerst nog een hele klus dus, voor de fietsers hun racefietsen daar kunnen zetten.. Succes met deze klus..
Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam
Marthy zei…
Het grote ruimen moet nog even wachten, Mirjam, nog veel andere dingen te doen. Maar als er genoeg vloeroppervlak is voor acht fietsen ben ik al tevreden.