Doorgaan naar hoofdcontent

We zijn er weer klaar voor


Na ons bezoek van vandaag uitgezwaaid te hebben, broer en zus met hun partners die op een camping in de zuidelijke Ardèche verblijven, zijn wij nog laat in de middag naar Privas gereden. De laatste boodschappen gehaald om twee keer acht uitgehongerde fietsers te eten te geven. Woensdag gaat de Ardéchoise weer beginnen, een vierdaags fietsevenement waarbij de renners kunnen kiezen uit routes van één tot vier dagen. Wij zitten met ons dorpje aan de route en krijgen twee dagen achter elkaar acht mensen te eten en te slapen. De bedden zijn opgemaakt, het menu zit in mijn hoofd en alle boodschappen zijn in huis. Ook de gele pijlen op de wegen van ons departement zijn weer bijgewerkt, dus we zijn er klaar voor.

Reacties

Mirjam zei…
Dat gaat vast wel weer een heerlijk festijn worden... geniet er ook van hoor... niet alleen verzorgen... En veel plezier voor alle fietsers...
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam
Marthy zei…
Oh Mirjam, het is altijd vermoeiend maar daarentegen zo leuk en gezellig dat ik alle moeite er graag voor over heb.
Emie zei…
Pfff... intensief zal dat zijn. Veel succes ermee!
astrid zei…
Wij zijn er ook klaar voor 2 dagen op de Col de Juvinas de fietsers van eten en drinken voorzien, wel vermoeiend maar ozo gezellig en goed voor je Franse taal. Jullie ook veel plezier en we spreken volgende week ff wat af.
Marthy zei…
Natuurlijk intensief, maar ik krijg veel hulp van Mart en het is zo leuk om te doen, ik zou het niet willen missen.
Marthy zei…
Sterkte daar op de Col de Juvinas, jullie moeten er daar hard tegenaan. Ik wacht jullie telefoontje af, leuk.