Doorgaan naar hoofdcontent

Nog een keer La Dolce Via

Eind mei hadden we deze fietstocht al een keer gedaan met mijn vriendin Ineke maar we vonden dat we de tocht met broer Joop ook eens moesten doen. En wederom hadden we prachtig weer en wat was het mooi, we genoten. Aangekomen in Le Cheylard hebben we op een terras lekker zitten lunchen. Heen is de hele route licht stijgend, met de elektrische fiets voor mij een peulenschilletje, terug hoef je bijna niet te trappen omdat je daalt. Heerlijk, met het zonnetje op je toet is die dertig km zo getrapt. We hebben er nog even van genoten, eind van de week wordt er regen voorspelt.






Reacties

KnutzEls zei…
Wij zitten nu in de Auvergne, met snachts nachtvorst maar overdag heerlijke zon. Zaterdag weer terug, maar dan verandert het weer dus OK nog maar even genieten.
Ineke zei…
Leuk. Ik herinner me de fietstocht - voor het eerst op een elektrische fiets.
En wat ging ik hard naar beneden (met zweet in de handen....)
Mooi om alle plekjes weer terug te zien.
Marthy zei…
Hier koelt het 's nachts ook al behoorlijk af, Els, maar de komende dagen nog goed weer. Geniet lekker van de mooie Auvergne!
Marthy zei…
Ook nu was het weer genieten, Ien. Joop vond het geweldig.
Onliemie zei…
Wij zijn er pas over 4 weken... hou je een beetje zon voor ons over? ;-)
Weeral mooie foto's van een prachtig land...
Marthy zei…
Ook in oktober kan het in deze omgeving (ik weet niet waar jij heen gaat) nog prachtig weer zijn. Ik zal voor je duimen, Kris.
Wieneke zei…
Ik blijf het zeggen: een echt prachtig gebied. Maar de Krimpenerwaard is zo meteen ook weer mooi.
Marthy zei…
Als wij volgende week een wandelingetje maken door onze polder loop ik ook weer te genieten, Wieneke.
Ohhh mooi!!! En jaloers ;))
Marthy zei…
@Villa Zeezicht. We prijzen ons gelukkig dat we in zo'n mooie omgeving mogen wonen.