Doorgaan naar hoofdcontent

Herfst in de polder

Vandaag ben ik met vriendin Ineke een dagje naar de sauna, heerlijk met dat koude gure weer. Om die reden krijgen jullie een paar foto's van gisteren die ik maakte toen ik een wandeling rondom ons dorp maakte. Zelfs hier in de polder zijn er genoeg paddenstoelen te vinden, je moet alleen even goed kijken op plekken onder bomen. Ik had geen macrolens bij me anders had het nog wat spannender kunnen worden. A.s. zondag gaan we met de fotoclub op pad en hoop dat ik dan nog veel meer moois zal tegenkomen.


Reacties

Wieneke zei…
Het is een geweldig paddenstoelenjaar, vind ik. Ik zie tijdens de boswandelingen exemplaren, die ik nog nooit heb gezien. Ben niet zo'n fotograaf, dus je moet me maar geloven :-)
Marthy zei…
Het was mij ook al opgevallen dat er zo ontzettend veel paddenstoelen staan, Wieneke, dus ik geloof je onmiddellijk.