Doorgaan naar hoofdcontent

Kinderspel

Als zijn zusje op bed ligt mag Luuk even een spelletje doen op de Ipad en daarna gaan we de cupcakes versieren die hij 's morgens met zijn mama gebakken heeft. Saar is bijna jarig en dan moet er getrakteerd worden. Bloedserieus staat hij aan mijn aanrecht de marsepein te rollen en daarna met vormpjes uit te steken.
 

Af en toe moet ik even helpen maar het gaat hem aardig af. Ik heb wat poedersuiker met water aangelengd om te plakken en alles wat glans te geven. We versieren naar eigen fantasie en zijn saampjes uiteindelijk helemaal tevreden met het resultaat.

 

Reacties

Emie zei…
Niets leukers voor een oma dan samen bakken met een kleinkind. Niets leukers voor een kleinkind dan samen bakken met zijn oma!
Marthy zei…
We waren zo lekker bezig samen, Emie.
KnutzEls zei…
Daar kan Heel Holland Bakt niet aan tippen. Wat gezellig zo!
Mirjam zei…
Wat moeten dat heerlijke momenten zijn, zo met die kleintjes.
Om te koesteren.
Liefs,
Mirjam
Wieneke zei…
Oh, ik zie het al....... de lieverd wordt later een prima banketbakker. Ik word klant, hoor :-)
Marthy zei…
Els, je kan niet vroeg genoeg beginnen om ze te leren hoe leuk het is om zelf te bakken en te koken.
Marthy zei…
Ik geniet intens van die twee kleintjes in huis, Mirjam.
Marthy zei…
Nou, Wieneke, zijn toekomstbeeld is toch iets anders, hij wordt namelijk Spiderman;-)
Wieneke zei…
Ja, dát is natuurlijk een nog beter beroep ;-)
Maar ook een Spiderman kan in zijn vrije tijd nog wel eens los gaan met de oven?