maandag 23 mei 2016

Mij verveelt het niet

Op het gevaar af dat ik jullie verveel met mijn foto's van de natuur in de Ardèche, krijgen jullie deze toch te zien, want ik heb ze echt vandaag gemaakt en ik heb ook niets anders. Onze gasten in het vakantiehuis wilde een bepaalde wandeling maken en ik bood aan om mee te gaan om ze te gidsen. Helemaal niet erg hoor, ik doe niets liever. Leuk is het dan als ze net als wij zo genieten van al het moois om ons heen, van de prachtige luchten en de gele hellingen.



De twee dames van het gezelschap wilden graag veel fotograferen in hun vakantieweek. Ze konden hun hart ophalen, ze hebben heel wat geklikt vandaag. Van lopen wordt je hongerig en St Pierreville waar twee leuke restaurantjes zitten lag niet ver weg.



30 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik kan het me voorstellen, Annelies. Maar toch veel plezier in Nederland.

      Verwijderen
    2. En ook nog door naar Schotland! We houden je op de hoogte!

      Verwijderen
  2. Wauw, ik kan er niet genoeg van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar morgen komt er toch iets heel anders hoor.

      Verwijderen
  3. Nee, zoiets moois gaat nooit vervelen!
    Net als Annelies krijg ik wel heimwee van die mooie plaatjes...
    Alles is zo puur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Puur is het zeker, Elizabeth. Als ik zo loop te wandelen denk ik altijd dat het er waarschijnlijk tweehonderd jaar ongeveer hetzelfde uit zag.

      Verwijderen
  4. Vervelen? Ben je mal, dat is toch prachtig daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Smakelijke foto's, vooral die onderste :) Je verveelt me nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zat niet in de planning maar smaakte heerlijk, Emie.

      Verwijderen
  6. Heerlijk toch al dat mooie weer en die gele vlakten. De onderste foto straalt puur genieten uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. In de restaurantjes hier kan je nog heerlijk eten voor weinig, Toos.

      Verwijderen
  8. Wat vind ik dit toch allemaal plezant... het is net of ik telkens op vakantie ben in Frankrijk als ik jouw blog lees... blijven doen hoor die foto's... ik geniet mee van op afstand! Ik proef zelfs de kazen en het glas wijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik anderen een vakantiegevoel kan bezorgen ga ik er maar mee door;-)

      Verwijderen
  9. Zo'n mooie natuur kan nooit vervelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook al reageer ik momenteel amper, mij verveelt het ook niet hoor. Jullie mooie locatie en prachtig domein mag je niet maar moet je laten zien. Genieten is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, mij verveel je nooit met foto's uit de Ardeche ;o) Laat maar komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh nee, mij verveeld het nooit. En ook nog zo'n lekkere lunch erbij met brood en kaas en wijn....mmmm....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een lunch in Frankrijk is een compleet diner, vier gangen, Lida. Na deze kaas kregen we nog een dessert.

      Verwijderen
  13. Dit is wel erg prachtig, genieten al je natuurfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is heel zoveel prachtige natuur dat ik dagen kan vullen met alleen maar fotograferen, Jolanda.

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, bedankt!

Lieve groet, Marthy