Doorgaan naar hoofdcontent

Kleur aan het leven

Soms kan het niet op. Ik had al een hele fijne week met al mijn dierbaren om me heen en die werd nog eens extra opgevrolijkt door twee maal een blije envelop in onze brievenbus. De laatste was van Els en oh, wat vind ik haar bedankkaartjes mooi met die prachtige tere bloemenstempels? Verder kreeg ik een recept afgedrukt op washitape wat ze kocht in Japan, heel apart. En in de mooi gemaakte kaart op de foto daaronder had Els een geschreven briefje aan mij gestopt.


De envelop van Bertie lag afgelopen zaterdag al in de bus. Het allermooist vind ik de bloemenkaart met het prachtige gedicht. Dat krijgt even een poosje een ereplaats in mijn kamer. Verder een handgeschreven briefje op een hele mooi kaart en dat memorykaartje met dat oogje eraan zodat je het op kunt hangen is zo leuk. Het zelfde memoryspel staat bij ons in de Stolwijkse boekenkast, we spelen het spel nog vaak met de kleinkinderen. Met de leuke vlinderbroche en het naambandje ga ik mijn foto/handtas versieren, die kan wel wat kleur gebruiken. Bedankt, Els en Bertie, jullie post geeft kleur aan het leven!



Reacties

Jeanne zei…
Lekker verwend dus, geniet ervan!
Marthy zei…
Heel leuk om op deze manier verwend te worden, Jeanne.
Lieve post ontvangen zijn echte cadeautjes! Elke keer opnieuw. Met de jouwe was ik ook heel blij ♥
Sjoerd zei…
Ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt. Ik ben in dat opzicht meer van het grotere werk.
Marthy zei…
Fijn dat ik jou een cadeautje heb kunnen geven, Kakel.
Marthy zei…
Doe mij maar klein en fijn, Sjoerd;-)
Jan uit Perth zei…
"You're spoilt like hell", zeggen ze dan hier, Marthy!
Elizabeth zei…
Geweldig leuk, dat is toch super om te ontvangen!
En zo origineel gedaan...
Ageeth Mooij zei…
Heerlijke feestjes! Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Vlimbouter zei…
Ik ben fan van snailmail... dankzij jou en Bertie. Hele dikke merci voor de zalige enveloppe die ik deze week van jou mocht ontvangen. Ik was er superblij mee!
Wieneke zei…
Wat een creatievelingen toch in blogland! :-)
Marthy zei…
Door zulke enveloppen voel je je inderdaad verwend, Jan.
Marthy zei…
Ik weet niet waar ze al die leuke ideeën vandaan halen maar ik ben vol bewondering, Elizabeth.
Marthy zei…
Juist, Ageeth, en al die kleine dingetjes samen vormen een groot pretpakket.
Marthy zei…
Fijn dat ik je blij kon maken, Lut. Daar is de snail-mail volgens mij ook voor bedoelt.
Marthy zei…
Goed hè Wieneke. En wat me ook opviel bij de post van deze dames, ze schrijven zo mooi, zo netjes. Oei, daar moet ik beter mijn best voor gaan doen.
KnutzEls zei…
Fijn dat je het leuk vindt. Zo komen mijn knutzels nog eens ergens 😃
Marthy zei…
Niet alleen leuk maar echt mooi, Els.