Doorgaan naar hoofdcontent

Bossen, heidevelden en zandverstuivingen

Samen met dochter Floor vandaag een mooie wandeling gemaakt. We parkeerden de auto bij station Driebergen- Zeist en liepen daarna zo het bos in. Het was sprookachtig mooi met al die rijp op bomen, struiken en planten.



We liepen door bossen, heidevelden en zandverstuivingen. Halverwege hebben we in Austerlitz lekker geluncht en op de terugweg brak de zon nog door. Een prachtige wandeling. Dit was wel de laatste van dit jaar maar we hopen volgend jaar gewoon door te gaan met wandelen. Want op deze manier de wereld om je heen te ontdekken is toch eigenlijk het mooiste wat er is op sportief gebied.



Reacties

Annelies zei…
Heerlijk zo met je dochter: ik zie jullie gezellig keuvelend daar wandelen! Hier alleen 's ochtends vroeg wat rijp dat snel weer door een zonnetje weg smelt.
Mooie foto's trouwens: het lijken wel schilderijen!
Onliemie zei…
Zo mooi allemaal. Het lijken wel schilderijtjes...en dan dit samen met je dochter doen is helemaal leuk. Momenten om te koesteren!
Gisteren vroeg ik je of je dan vandaag weer mooie foto's voor ons ging maken op je wandeling.
Nou dat heb je gedaan, prachtig. Hier ook rijp op de bomen, daken en het gras.
Bertiebo zei…
Echt: prachtige foto's!
Ageeth Mooij zei…
Mooie winterkleuren!
Mirjam zei…
Oh geweldig Marthy. Ik heb daar ook wel wat voetstappen liggen, want mijn ouders woonden 27 jaar in Zeist. Op de rand van het bos zal ik maar zeggen. Geen grote wandelingen gemaakt daar maar wel bij de piramide van Austerlitz geweest, toen mijn meiden nog een heel stuk kleiner waren... Fijn om dit samen met je dochter te doen.
Wij gaan snel ook een wandelafspraak maken hoor.
Fijne avond,
liefs,
Mirjam
Ineke zei…
Prachtige foto's weer, Marthy. Hier de hele dag dikke mist.
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.
KnutzEls zei…
Mooi eind van het jaar! Schitterende foto's.
Marthy zei…
Fijn om een dochter te hebben die ook van wandelen houdt, Annelies. We hebben hetzelfde tempo, dat is ook lekker.
Marthy zei…
Het was net een groot schilderij daar, Kris.
Marthy zei…
Die rijp maakt alles zo mooi, Jeanette. Fijn om er foto's van te maken.
Marthy zei…
Voor mij, als enthousiast wandelaar zeker een mooi eind van het jaar, Els. We kunnen terugkijken op een goed wandeljaar.
Marthy zei…
In het midden van het land dus een stuk minder, Ineke.
Lida zei…
Schitterend! Gewoon onwerkelijk en sprookjesacht mooi.
Fijne jaarwisseling Marthy en een gezond en gelukkig 2017.
Sjoerd zei…
een echt winterlandschap... er hoeft niet altijd sneeuw te liggen.
Marthy zei…
Het is een mooie omgeving daar en vanuit Stolwijk ben je er zo. Toen onze kinderen klein waren gingen we daar ook vaak wandelen. We spreken eerdaags wat af.
Marthy zei…
Dank je Lida, voor jou hetzelfde.
Marthy zei…
Ik denk dat dit landschap met sneeuw zelfs iets minder mooi zou zijn, Sjoerd. Dit was goed.
Jan uit Perth zei…
Allemachtig, wat prachtig!
Marthy zei…
Ja, dit is wel even wat anders dan zonnig Perth, Jan. Ik wens je een leuke jaarwisseling, groeten ook aan Dean.
Wat ongelófelijk mooi!! Ik zag dit alles in een rush vanuit de auto, op weg naar werk, en keek met spijt uit de autoraampjes naar al dat witte moois! Nee, fotograferen zat er dus niet in, en daarom geniet ik extra van jouw schitterende foto's! Thnx!!
Elizabeth zei…
Het was gisteren prachtig! Een goed plan van jullie om te gaan wandelen... Het leek buiten wel een sprookje.
Fijne jaarwisseling gewenst!

Groetjes, Elizabeth
jeanne zei…
Wat een sfeerfoto's en wat gezellig om zo met je dochter te wandelen, lijkt me!
Marthy zei…
We hadden afgesprolen om te gaan wandelen en ik hoopte de hele week al op dit soort mooi's. Lucky me!
Marthy zei…
We kwamen uit het bos een heideveld opgelopen en stonden bijna sprakeloos te kijken, zo mooi.
Marthy zei…
We zouden het meer moeten doen, Jeanne.
Jolanda zei…
Wat een mooie wandeling met prachtige foto's. Vooral de eerste is een topper!
Marthy zei…
Zo mooi om dit te fotograferen, Jolanda.
Wat een prachtige foto's!!! Groet El