Doorgaan naar hoofdcontent

Het binnenste van......

Recht tegenover de Hermitage aan het water stond dit kunstwerk. Het stelt een ondergronds wortelstelsel voor wat boven grond is gebracht. In het begin van de avond was het nog rustig, toen kon ik deze foto nemen zonder toeschouwers. Aan het eind van de route liepen we er nog een keer heen omdat we het zo'n geweldig object vonden om te fotograferen.



Toen bleek ook dat het kunstwerk na een bepaalde tijd van kleur ging veranderen. Wat eerst wit was veranderde in prachtige kleuren. Als je dan je toestel bijvoorbeeld schuin hield en naar binnen richtte zoals op de bovenste twee foto's leek het of je in het binnenste van een lichaam keek, tenminste, dat gevoel kreeg ik erbij. Het object was erg geliefd bij fotografen, sommige waren de dag ervoor al geweest maar kwamen er speciaal nog een keer voor terug. Ook ik vond dit geweldig om te fotograferen, zo speciaal met dat licht.






Reacties

KnutzEls zei…
Bijzonxer. Inderdaad net of je erin kunt kijken.
Emie zei…
Nou zeg, inderdaad wat een magnifieke objecten om te bekijken en ons weer mee te laten genieten. Ik denk niet dat ik er zelf naar toe kan, een mens kan nou eenmaal niet alles zien. Op deze manier krijg ik het toch mee. Geweldig!
Marthy zei…
Het was zo'n leuk object om te fotograferen, Els, telkens zag ik weer wat anders.
Marthy zei…
Och Emie, als ik alles zou moeten gaan zien wat ons passeert in blogland had ik dagwerk. Af en toe neem ik een hapje;-)
WOW wat mooi!!! Adembenemend! Dank voor het delen, zelf kom ik hier voorlopig ook niet in de buurt ;o)
Sjoerd zei…
Lijken wel darmen...
Mirjam zei…
Wat bijzonder om dit allemaal te zien. Echt prachtig.
Fijne dag Marthy,
Liefs,
Mirjam
miekequilt zei…
Wat prachtig allemaal. Misschien toch nog even met manlief heengaan. In ieder geval, bedankt voor de mooie foto's.
Marthy zei…
Hihi, daar dacht ik ook aan, Sjoerd.
Marthy zei…
Als je in de buurt woont zou ik het zeker doen, zo leuk om dat allemaal te zien, Mieke.
Marthy zei…
Met plezier gedaan.
Wieneke zei…
Fantastische foto's, Marthy. Je hebt je lekker uitgeleefd, he? :-)
Marthy zei…
Dat heb je goed gezien, Wieneke. Ik vind zoiets dan zo leuk dat ik blijf knippen.