Doorgaan naar hoofdcontent

Kleurige Pasen

Wat een explosie van kleur zagen we toen ik vanmorgen samen met schoondochter Wietske een groot tuincentrum in Wassenaar in liepen. In de grote hal was het al Pasen in alle kleuren van de regenboog. Zelf ben ik niet zo'n uitbundige versierder maar dit was gewoon leuk om te zien. Er was veel gewerkt met struisvogeleieren die in allerlei tinten waren geverfd.


Die ronde gekleurde vazen vonden wij allebei wel mooi maar er hing een behoorlijk prijskaartje aan. Het lukte deze twee dames om alleen datgene te kopen waar we voor kwamen, tien kunststof bloembakken.




Reacties

In zo'n tuincentrum kan het leuk zijn, maar thuis gebruik ik toch echt veel minder kleur. Over een maand is het alweer Pasen he.
In de weer zei…
Ziet er idd vrolijk uit maar ik houd het meestal toch bij geel. Ik kreeg van onze Franse vrienden ooit een geel servies en dat haal ik dan uit de kast. Vind het ook wel mooi met fris jong groen erbij, echt voorjaar.
Ziet er wel heel mooi en vrolijk uit.
Ik heb je mooie envelop begin van de week ontvangen hoor. Het kersenlint is prachtig! Hartstikke bedankt hiervoor! Liefs
Onliemie zei…
Wat een mooie veelkleurige vaasjes die ronde. Flinkerds dat jullie die konden laten liggen!
Marthy zei…
Ik kom bijna nooit in tuincentra, Jeanette, ben meer een mens van kleine kwekerijtjes maar vond dit wel even leuk om te zien.
Marthy zei…
Ook mijn kleurenschema, Toos.
Marthy zei…
Graag gedaan Alet, hoop dat je er wat mee kunt.
Marthy zei…
Ik ben met Pasen tevreden met een lekker gekookt eitje, wat gele narcissen en takken groen. Meer hoef ik eigenlijk niet. Nou vooruit, nog wat gele tulpen.
Kleurig en fleurig. Chagrijnig kan een mens er in elk geval niet van worden. Ik ben blij dat de kleur in kleding ook weer terug is. Zwart en grijs is aan mij niet besteed. Dan zie ik er uit als een lijk in de maneschijn.
Stemmige groet!
Jan uit Perth zei…
Ja Marthy, zo'n ervaring met zelfbeheersing kan op zichzelf ook heel bevredigend zijn :-)!
Marthy zei…
Ik heb er eigenlijk niet zo'n moeite mee om al die spulletjes, hoe leuk ook, te laten staan, Jan. Maar dat plantgoed moet ik bijna met mijn ogen dicht voorbij gaan. Maar ja, het heeft geen zin om me daar nu al aan te buiten te gaan
Marthy zei…
Ik ben niet echt kleurig in mijn kleding, ook niet in mijn huis. Maar ik probeer wel te stralen als een zonnetje.
Wieneke zei…
Het is net als met al die kerstmeuk heel veel gekleurd en loeiduur plastic. Geef mij maar een bos narcissen of tulpen in een mooie vaas. Of iets leuks op tafel gemaakt van natuurlijke materialen zoals takken en mos uit de tuin of het bos met bloeiende bolletjes/plantjes erin en erop. Wij hebben een groot tuincentrum hier, maar ik sla de afdelingen meuk binnen en meuk buiten altijd over.
Ageeth Mooij zei…
Overweldigend! Wanneer ik thuis ben weet ik pas wat ik mooi vind, maar ik heb toch alles al ;-)
Marthy zei…
Ik denk er net zo over, zie mijn antwoord aan Kris van Onlie Mie.
Marthy zei…
Ik zou niet weten waar ik dat alles neer moest zetten of hangen. Laat maar, denk ik dan.
Mirjam zei…
Best leuk om je even tussen al die gekleurde versieringen te wagen, maar in eigen huis zou ik er nerveus van worden. Dan mag het wel wat ingetogener. Maar gezellig staat het wel, dat is zeker.
Fijne avond,
liefs,
Mirjam
Marthy zei…
Het zou mij ook veel te bont zijn, Mirjam. Maar ach, in zo'n grote hal van een tuincentrum ziet het er heel leuk uit.