Doorgaan naar hoofdcontent

Een pakket, voor mij?

Vriend Jan belde uit Les Peyses, een gehucht wat verderop. Er staat hier een heel groot pakket voor je, de bezorger kon Le Serret niet vinden en ik heb gezegd dat ik het wel bij je zou brengen. Kom er aan. Een pakket, voor mij? Ik had niets besteld, begreep het niet. En inderdaad, Jan kwam met een grote doos aan zetten en ja, mijn naam stond erop. Nieuwsgierig maakte ik het open en deze leuke mand kwam eruit. Foto en kaartje erbij. Ik zag het direct, de foto was door mij genomen van die leuke groep fietsers die voor het tweede jaar bij ons overnacht hadden.

Op het kaartje een  dankwoord voor het onthaal. Er zaten allerlei ontzettende lekkere spullen in de mand, we waren blij verrast, dit is toch ontzettend leuk. Die mannen zijn om te zoenen, als ze volgend jaar weer komen doe ik dat alsnog.


Reacties

Wat een aardige geste! Geniet er maar van, je
hebt het gewoon verdiend.
Marthy zei…
Wat lopen er toch ontzettende aardige mensen op deze aardbol rond.
Nou ja zeg.. wat een geweldig aardige verrassing! Dubbel dwars verdiend dus :)
Wieneke zei…
Dat is erg attent, zelfs heel lief van de heren. Ach, what goes around comes around....
In de weer zei…
Geweldig Marthy, die hebben het echt naar hun zin gehad bij jullie. Hartverwarmend.
Ageeth Mooij zei…
Dat zijn de fijnste attenties; onverwacht en welgemeend!
Wat een super leuke en lieve verrassing!
Sjoerd zei…
Zo dat is mooi, zo weet je in ieder geval dat je gewaardeerd wordt.
KnutzEls zei…
Ze hebben het duidelijk erg naar hun zin gehad. Leuke verrassing.
Jan uit Perth zei…
Wat een hartelijkheid..., tot en met de bezorging aan toe!
Marthy zei…
Schatten, die Jannen!
Dat zijn leuke verrassingen. Eerst lekker eten, en dan de mand voor iets anders gebruiken, dubbel plezier.
Marthy zei…
Altijd goed, een eetbaat cadeau.
Het zijn de verrassingen die je dag kleuren. Leuk om ze verrast te worden door dankbare gasten. Fijne week groetjes El
Elizabeth zei…
Onwijs leuk en zo spontaan van die mannen!
Maar het zegt ook wel wat over wie jij bent hoor...
Vlimbouter zei…
Wat een superleuke attentie! Geniet er maar volop van.