Doorgaan naar hoofdcontent

Vitamine

Met zulk weer kan ik niet binnen blijven. Vanmorgen al een rondje gewandeld en vroeg in de middag besloot ik naar Gouda te fietsen, gewoon voor een paar kleine boodschapjes. Ik heb een stevig jack en met een paar handschoenen en een haarband om mijn oren warm te houden was het goed te doen. Ik ben er van overtuigd dat het goed is voor een mens om met dit frisse zonnige weer veel buiten te zijn. We hebben vitaminen D nodig en die krijgen we door zonlicht. Nu slikken wij de laatste jaren wel vitamine D tabletjes maar puur natuur voelt toch beter. 


Reacties

Groot gelijk Marthy. Het is inderdaad heerlijk weer vandaag, ik ben ook even naar de stad gefietst voor een paar kleine dingen.
Zeker weten en wat doet het een mens goed om lekker buiten te zijn!
Petra zei…
Als ik niet geveld was door de griep was ik er ook zeker op uit gegaan. Jeetje wat zit ik te balen met zulk mooi weer wil je toch niet binnen hangen op de bank/bed. Maar ja het is niet anders, hoop het weekend weer op de been te zijn. Maar jij heb lekker genoten van deze prachtige dag, doe je goed Marthy genieten met grote G. Groetjes Petra
Dit is echt prachtig weer om buiten te zijn Marthy!
Emie zei…
Heerlijk joh, wat een mooi ritje heb je gefietst.
Sjoerd zei…
Ik ven ook even in beweging geweest, lekker buiten de auto gepoetst. Maar als het goed is krijgen we nog ijzig weer. Een paar graden vorst is prima. Veel beter voor al de winterkwaaltjes, en de natuur. Mooie foto's weerom.
In de weer zei…
Ja Marthy, hier ook vitamientjes opgedaan met een lekker tochtje.
Pippa's Hus zei…
Hier precies hetzelfde, fietsen, wandelen, zalig! XX Esther
Marthy zei…
Hier in een dorp waar veel geschaatst wordt krijgt men een klein beetje hoop.....
Vlimbouter zei…
Heerlijk weer, hé. Ik ben volop bezig met snoeien.
Marthy zei…
Ja, daar is het ook heerlijk weer voor.
Marthy zei…
Dus ook in België?
Ageeth Mooij zei…
Heerlijk zo! Het gezicht en de handen moeten trouwens onbeschermd zijn om voldoende vitamine D te halen uit de zon. Maar jullie zijn zoveel buiten, dat zit wel goed.
miekequilt zei…
Het is echt genieten nu.