Doorgaan naar hoofdcontent

Kleur



Deze kussens liggen op de banken in het vakantiehuis en toen ik afgelopen week daar alles in orde maakte voor nieuwe gasten bekeek ik ze eens goed en zag ik weer eens hoe mooi ze gemaakt zijn. We kochten ze tijdens een reis in Guatemala, een land waar ze duidelijk van kleur houden.


Behalve de kussenhoezen kocht ik ook dit mooie tasje. Het sluit met een ritsje en ik gebruik het hier vaak voor mijn telefoon en wat klein geld. De kleur blauw in allerlei tinten zie je daar veel , vooral in de kleding die men tijdens feesten draagt. 




Reacties

KnutzEls zei…
Dat zijn de leuke souvenirs, die blijven mooi.
Vlimbouter zei…
Het tasje en de feestkledij vind ik prachtig, want blauw is mijn lievelingskleur. Maar die kussens zijn ook heel mooi. Waarschijnlijk handwerk?
In de weer zei…
Prachtig Marthy, heel inspirerend ook.
Emie zei…
Ben van plan een telefoontasje te maken maar zo mooi als die van jou wordt ie nooit natuulijk.
Bertiebo zei…
Een kleurrijke wereld
Onliemie zei…
Leuke kleurtjes en een heel mooie foto die laatste. Prachtig dat blauw!
Leuk zulke souvenirs. Elke keer als je ze ziet denk je weer even aan die vakantie.
Jolanda zei…
Wat een mooie souvenirs! Ik heb weer even heerlijk bij gelezen en gekeken. Wat ziet je blog er mooi uit, lekker overzichtelijk:)
Sjoerd zei…
Wat is het hier dan maar saai allemaal...
miekequilt zei…
Het blauwe kussen vind ik prachtig. Leuke combinatie van borduurwerk met stof.
Ageeth Mooij zei…
Prachtig, die kleding ook!
Marthy zei…
Veel is handwerk, Lut. Er waren daar zelfs coöperaties van vrouwen die hun handenarbeid zo aan de man brachten. Prachtige kleden ook maar dat was wat te groot om mee te nemen.
Marthy zei…
Dank je, Jolanda, ik ben ook wel blij met het nieuwe uiterlijk van mijn blog.
Marthy zei…
Ik dacht al dat sommige van mijn bloglezeressen dat op zou vallen......
Prachtige souvenirs!
Pippa's Hus zei…
Wat een fijne kussens zijn dat. heerlijke herinneringen brengen ze met zich mee. Enne de laatste foto zou zo een ansichtkaart kunnen zijn. ;-) XX Esther
Elizabeth zei…
Dat zijn zeker kleine kunstwerkjes!