Doorgaan naar hoofdcontent

Rondje Bovenkerk

 De zon wil niet echt door het wolkendek komen maar het is lekker genoeg om even een rondje langs de Bovenkerkse Wetering te doen. De bomen verkleuren en er begint al veel blad te vallen.

 Hier sta ik altijd even stil om te zien wat er nu weer in bloei staat. Er staan zoveel struiken en planten in deze tuin dat er altijd wel kleur in is, nu vooral met die prachtige dahlia's. Hier is geen tuinarchitect aan het werk geweest maar een liefhebber van tuinieren, een al wat oudere boerenvrouw die altijd bezig is op haar stukje grond tussen de boerenschuren. Gewoon leuk.

De koeien hebben het nog prima buiten. De weilanden zijn nog droog en zolang de temperatuur blijft zoals ie nu is hoeven ze nog niet naar binnen.

Reacties

Hollandse plaatjes weer!
Emie zei…
Dat is weer volop genieten van weer een ander en dierbaar landschap. Vanwege een nieuw mobieltje en wat geklungel is mijn reactie op de leuke herinneringstegel niet bij te terecht gekomen. Maar ik vind hem hartstikke fraai!
Bertiebo zei…
Oost West... hier ook best
Marthy zei…
Ik begrijp het helemaal van dat geklungel, het valt ook niet mee om al die nieuwe electronica bij te houden. Ik moet er vaak van zuchten maar blijf wel mijn best doen.
Ageeth Mooij zei…
Mooie plaatjes! Mooie dahlia’s ook met die donkere bladeren!
Sjoerd zei…
Hier schijnt de zon weer volop, het kan gewoon niet op dit jaar. Alleen de tuin is niets door alle droogte.
In de weer zei…
Jullie blijven wandelen, wij blijven fietsen. We vertrokken vanmorgen om 9.00 u en ik moest de zonneklep al op. Heerlijk hè !
Marthy zei…
Lekker aan de gang blijven, Toos.
Vanmorgen regen en nu weer zon, we blijven lekker genieten