woensdag 8 oktober 2014

Woordloze Woensdag


7 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ik ga er van zingen en je hoeft niet te raden wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou er ook van gaan zingen … en je hoeft ook niet te raden hoe het komt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Emie en Jan, jullie zouden samen een mooi koor vormen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je hem eet ga je vooral vliegen. In kleine doses hallucinerend. En daarna krijg je buikpijn. Smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was niet van plan een zelf gevonden paddenstoel te eten, Marianne. Ik heb er helaas totaal geen verstand van. Ik hou het maar bij het fotograferen ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weliswaar woordloze woensdag (behalve op reactiepagina :))maar zeker kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is de herfst toch vol kleur, Joop. Dat is echt genieten, zeker voor een fotograaf.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, bedankt!

Lieve groet, Marthy