Na de koffie fietsten we verder op deze mooie route door de Drôme vallei. Voor dit prachtige huis stopte ik om even een foto te nemen en de rij(k) bloeiende oleanders te bewonderen. Achter het grote veld met heerlijk geurende lavendel een hele rij bijenkasten. Het werd tijd voor de lunch en we vonden een prachtig plekje. Geen muurtjes of rotsen om op te zitten dus ik liet ik me op de grond zakken in het gras. Dat gaat nu eindelijk weer, ook het overeind komen lukt me vrij gemakkelijk. Onze lange maar makkelijke klim werd beloond met dit uitzicht. We aten mijn eiersalade, meegebracht in een handig klein koeltasje, op een verse baguette die we onderweg bij een bakker gekocht hadden. En onderwijl genoten we van het majestueuze uitzicht, we zagen telkens weer wat nieuws. Terug reden we met de auto door de Pas de Lauzun richting Aouste. Van die nauwe kloof met aan weerskanten hoog opreizen rotswanden zal ik een volgende keer wat foto's maken.