Het is wel mosterd na de maaltijd maar hier toch nog wat vuurwerkfoto's. Ik vond het zo leuk dat ze gelukt waren dat ik er toch nog maar een blogje van maakte. Aan het eind van de middag had ik mijn statief al op het balkon gezet want zonder statief worden zulke foto's niets. Nou ja, of je moet een hele vaste hand hebben want je gebruikt lange sluitertijden en dan mag je toestel niet bewegen. Zelfontspanner aan mijn telefoon en knippen maar. Ik begon pas met foto's te maken na twaalven want toen was er genoeg te knippen. Ideaal natuurlijk, een balkon op de tweede verdieping en het hele dorp voor je. Ik hoefde niet veel te zoeken. Wie weet, is dit wel de laatste keer dat we zulke foto's kunnen maken maar dat geloof ik eigenlijk zelf niet. Ik ben er helemaal voor dat vuurwerk moet verdwijnen maar ik ben bang dat het wel jaren zal duren voordat dat werkelijkheid wordt.