Doorgaan naar hoofdcontent

Genoeg geknald

En weer ondernam ik een poging om het vuurwerk te fotograferen, zie hier het resultaat. Daar moet ik nog eens goed op gaan oefenen, wat niet mee valt als de gelegenheid zich maar een keer per jaar voordoet. Gelukkig maar, ik heb weer knallen genoeg gehoord. Maar afgezien van de mislukte foto was de avond heel gezellig. Met twee zussen van Mart en hun partners hebben we het oude jaar uitgeluid en het nieuwe jaar verwelkomt. Was ik verleden jaar nog de winnaar met sjoelen, deze keer ging schoonzus Anja met de eer strijken.

Reacties

Emie zei…
Noem dat maar een mislukte foto...ik vind hem reuze artistiek. Die van eergisteren was helemaal perfect, leuk hoor met je hele hoofd in een blog. Voor jou en de jouwen een fantastisch 2014 toegewenst!
Marthy zei…
Artistiek, vooruit, we geven er die draai aan. Wens jullie ook een goed en gezond nieuw jaar.