Vrijdagmorgen al vroeg uit bed alhoewel we tijd genoeg hadden. Op ons gemak ontbeten, de laatste spullen in de auto gegooid en gaan rijden. Van de buren die nog in Le Serret waren hadden we de dag ervoor al afscheid genomen. Beneden bij het weggetje door de vallei even gestopt, daar heb je nog zo'n mooi gezicht op ons huis en het dorp. Even slikken, elkaar aankijken en gaan rijden. Hoe hebben we het ooit aangedurfd 33 jaar geleden om zomaar een huis in Frankrijk te kopen. En dan ook nog een oud huis waar veel aan moest gebeuren, er was zelfs geen badkamer en toilet in huis. Maar w e stortten ons met veel enthousiasme in het avontuur. Stap voor stap creëerden we een plek waar we a l die jaren met hart en ziel van hebben genoten. Wat hebben we daar een bijzondere tijd gehad. We leerden zoveel fijne mensen kennen, maakten nieuwe vrienden, hoorden prachtige verhalen en beleefden onvergetelijke momenten. We genoten van de eindeloze natuur, het uitzicht en de stilte… Maar we gaan teru...