Doorgaan naar hoofdcontent

Italiaanse liefde

Wij vieren vanavond met wat schoonzussen en hun partners oud en nieuw en we beginnen met een maaltijd, iedereen neemt wat mee. Op zoek naar iets lekkers als toetje kwam ik dit recept tegen met de mooie naam "Italiaanse liefde". Het wordt klaargemaakt met o.a. boerenjongens, dit zijn rozijnen op brandewijn, te krijgen bij de slijter. Nou werd er vroeger bij ons thuis weinig alcohol geschonken, maar ik weet nog wel dat we op oudejaarsavond, natuurlijk vanaf een bepaalde leeftijd, een glaasje boerenjongens kregen. Lekker vond ik het, vandaar dit toetje voor vanavond. De foto is deze keer niet van mij, maar gemaakt door de man van Caroline, haar kookblog is een aanrader

Reacties

karel zei…
was lekker he vind het trouwens nog lekker
Ook voor jou en je familie een goed en gezond 2013! Prima hoor dat je mijn foto hebt gebruikt. Lekker receptje hè en zo simpel!
groetjes, Caroline
Marianne zei…
Lekker. Ik kende het niet, wel 'Italiaanse vriendschap' maar dat is een ander verhaal ;-)
Marthy zei…
Dat verhaal wil ik wel een keer horen, Marianne!