Doorgaan naar hoofdcontent

Erfenis

Vlak voor we de provinciale weg bereiken op weg naar Privas staat een boerderij en voor die boerderij staat heel vaak wat te koop. Niet iets kleins zoals een paar potjes jam of een zakje walnoten, nee, het grotere werk. Tractoren, landbouwmachines en ook vaak een auto. Maar alles oud,  heel oud. Alhoewel, deze tractor ziet er nog redelijk uit in vergelijking met wat er meestal staat. En denk nou niet dat het een kwestie is van de laatste maanden want dit zien we al jarenlang. Het is een grote boerenhoeve en waarschijnlijk staat er in de oude schuren zo'n voorraad rollend materieel wat nog van vader, grootvader en overgrootvader is geweest dat we dit bord nog jaren tegen zullen komen. Ik moet er wel bij zeggen dat het bord pas weer vernieuwd is want het vorige was van het altijd buiten staan helemaal vergaan en de letters waren niet meer te lezen. 


Reacties

Inge zei…
Leuk, zo'n oude meuk. Maar voor hier heb ik liever materiaal waar we van op aan kunnen :-)
Mirjam zei…
Wat bijzonder, een brocante-markt maar dan voor heel grote spullen... want brocante kun je dit beslist wel noemen...hihi...
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam
Marthy zei…
Heel begrijpelijk Inge, maar wij moeten altijd ontzettend lachen als we weer zoiets als dit aan de weg zien staan. Iedere keer staat er weer wat anders.
Marthy zei…
Ik ben gek op brocante Mirjam, maar hier heb ik geen interesse in. Wel leuk om te zien.
Bertiebo zei…
Kopen wil ik hem niet. Maar het is wel een prachtfoto!
Marthy zei…
Toen ik de foto had genomen zag is pas de potjes met planten op de drempel van de oude deur, Bettie. Leuk hè.
KnutzEls zei…
Niet iets wat je zo maar even snel mee naar huis neemt. Maar als je hem nodig hebt... tja.
En de foto is inderdaad prachtig! En dat is dan weer het leuke van zo'n blog. Foto's worden nog eens bekeken in plaats van op de computer of in een doos te verdwijnen.
Marthy zei…
Nee, hij past niet in mijn tassie, Els. Ik vind het altijd leuk om een foto te nemen van wat ik onderweg tegenkom, daarom gaat mijn toestel altijd mee.