zondag 25 oktober 2015

Hieperdepiep voor Saar

Kleine Saar werd afgelopen donderdag twee jaar en we vieren het vandaag. Onze zoon en schoondochter hebben zich heel wat moeite moeten getroosten om van haar en broer Luuk zwanger te raken en wat waren we blij toen zij na drie kleinzoons als meisje ter wereld kwam. Ze is nog steeds ons wondertje en ieder lid van ons gezin is gek op haar. Die mooie muts maakte zij op het kinderdagverblijf en ik vind het een echte prinsessenmuts. Hij zou prinses Beatrix niet misstaan.

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met deze beauty. En de cupcakes zager er lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met mooie Saar. Wat ziet ze er feestelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze was vandaag helemaal het feestvarken, Emie, met taart, limonade en kado's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh.....hoe schattig. Daar wordt je toch blij van!
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wordt het niet, Li-st, ik ben het al, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterker nog: Prinses Beatrix zou er fantastisch uitzien, hihi. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was het eerste wat me te binnen schoot, Bettie toen ik het kind met die muts op zag, Beatrix. Die heeft een voorliefde voor zulke gevaartes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve mevrouw, ik zou dolgraag de hoed van uw kleindochtertje Sara willen hebben. Maar ik weet zeker dat hij mij lang niet zo mooi zal staan. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag en dat u nog maar heel lang plezier van en met haar mag hebben.
    Hartelijke groeten,
    Beatrix

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd Marthy, met jullie prachtige kleindochter die al weer 2 jaar is geworden.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Majesteit, hartelijk dank voor de wensen namens Saar en mij. Geniet lekker verder van uw pensioen, dat doe ik ook. Lieve groet, Oma Marthy en Saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je, Mirjam. Alweer twee jaar, het gaat veel te snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi lief dametje en wat heeft ze een leuke loopfiets! Geniet er maar lekker van:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd :-) Wat een mooi meisje! Ze ziet er heel tevreden uit...
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die loopfiets, Jolanda, daar sjeest ze mee door het dorp, iedereen moet lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mirjam, het zou een kleindochter naar jouw hart zijn, ze heeft humor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je zelfs van Beatrix een reactie kreeg.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik weet echt niet of ik dat serieus moet nemen, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als je op de naam klikt kom je wel op de website van het Koninklijk Huis. Afijn, het is gewoon heel erg leuk....
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah gezien, die reactie. Dankzij M1. Curieus!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat, bedankt!

Lieve groet, Marthy