Doorgaan naar hoofdcontent

Beetje lezen, beetje niks

Even rust na een drukke maar gezellige week. Mart is vanmorgen nog gaan fietsen maar ik heb weinig tot niets gedaan. Beetje lezen, een paar fotootjes genomen, beetje niks en nog meer lezen. Het enige nuttige wat ik vandaag gedaan heb is wat etiketten uitgeprint en op negen potten heerlijke myrtillejam geplakt. Die wilde bessen heb ik natuurlijk niet zelf staan maar de buurvrouw van vriendin Astrid wel en daar kon ik afgelopen week ruim twee kilo kopen. Nu ga ik deeg voor een pizza maken, ook nuttig. De eerste voetbalwedstrijd dient zich weer aan en ik heb een man wiens zondagavond helemaal geslaagd is als hij met een stuk verse pizza op de bank voor de televisie zit, kijkend naar voetbal.



Reacties

Sjoerd zei…
Ik maak de pizza's ook altijd zelf. Zeker zo lekker... En een dagje rust moet kunnen toch.
Jeanne zei…
Prachtige foto's, noem dat maar niks doen!
Emie zei…
Zo komt de gewone routine weer een beetje in je leven. Ook gezellig. Wij moeten morgen werk gaan maken van het plaatsen van een nieuwe duokop op de schotelantenne. We hebben al weken geen Nederlandse ontvangst meer en tot nu toe niet gemist.
Inge zei…
Heerlijke dag toch Marthy
Onliemie zei…
Fijn zo'n dagje... voor een keertje toch. Dan is dat extra genieten. Ik hoop dat ik hier (weer terug thuis) daar ook nog eens aan toe kom. Nu na 3 weken afwezigheid heel erg hard de tuin en het huis aanpakken morgen. ;-)
KnutzEls zei…
Welverdiend en even pas op de plaats is goed voor een mens!
Marthy zei…
Als je ze eenmaal zelf maakt hoef je er echt geen een meer uit de supermarkt, Sjoerd.
Marthy zei…
Zoveel moois in de tuin, Jeanne, dat kostte niet veel moeite.
Marthy zei…
Oh, dat vind ik altijd van die ingewikkelde dingen, Emy, ik benijd je niet. Wij gaan deze week nog een klein tripje maken.
Marthy zei…
Inge, niets doen is ontspannend en volgens mij heel gezond.
Marthy zei…
Oh leuk, je bent weer terug. Hoop dat je het fijn hebt gehad.
Marthy zei…
Zie je wel, dat dacht ik ook al.
Onliemie zei…
Vergat het nog... ik het je gemaild! ;-)
Marthy zei…
Ga gauw kijken.
In de weer zei…
Hier nog iemand die altijd zelf pizza bakt, heerlijk hè. Ik heb één keer in m'n leven 'n supermarkt pizza gekocht omdat er iemand er een stuk of zes in haar karretje deed en tegen me zei " ze zijn zó lekker ", nou, nooit meer dus.
Marthy zei…
'Wat is tie weer lekker' werd er vanavond naast me verzucht op de bank.....
Lida zei…
Sinds ik weet dat ze nepkaas op diepvriespizza's doen koop ik bij AH van die kant en klare bodems en beleg ze zelf. Lekker hoor!
Marthy zei…
Ik heb wat last van voedselintolerantie, Lida, dus probeer zoveel mogelijk zonder smaakmakers te eten, zo zuiver mogelijk dus. Ook veel gezonder eigenlijk. En met pizza's wordt behoorlijk geknoeid.
Net ook wat echinacea's op mijn blog gezet, wat zijn ze mooi hé, zeker met die vlinder!!!
Marthy zei…
Altijd mooi en heel fotogeniek!
Vera zei…
Ja.... dat nuttig zijn is mij ook met de paplepel ingegeven, daarbij ook nog last van een springveer in mijn derrière. Nu heb ik gigantische moeite om beslist niet nuttige zaken te doen. Dat betekent dan vooral niets! Ooohhh dat is lastig.
Bertiebo zei…
En een beetje prachtige foto's maken!
Marthy zei…
Ik ben ook een bezige bij, Vera, maar ik kan rustig tussen de rommel even gaan zitten om te ontspannen.
Marthy zei…
Ja, er moet natuurlijk wel wat op die blog, Bertie.
Helemaal goed zo... dat klinkt heerlijk! En de foto's zijn WOW!!
Marthy zei…
En het was ook heerlijk, Stefanie, heel goed voor een mens.
It's me zei…
Heerlijk genieten......zo saampies...fijne week liefs Ria x
Marthy zei…
Leuk dat je reageert, Ria. Het leven is goed voor ons hier.
Vlimbouter zei…
Niks mis met af en toe eens heerlijk niksen. ;-)
Lekker niksen is af en toe heerlijk!