Doorgaan naar hoofdcontent

IJslollies

Heel fijn, zo'n grote vriezer, ik zou hier niet zonder kunnen. Maar vanaf april is er van alles ingegooid en natuurlijk ook uitgehaald met als resultaat dat het nu een rommeltje daar binnen is. In de Nederlandse bijkeuken heb ik zo'n handige ladevriezer en dat is toch een stuk overzichtelijker. Toen ik vanmorgen ijslollies van vlierbloesemsiroop gemaakt had , kon ik geen plekje meer vinden om de bakjes rechtop te kunnen zetten. Er was maar een oplossing, alles eruit en gesorteerd er weer in. Twee grote zakken kruisbessen zijn meteen de pan in gegaan om er jam van te maken en de ijslollies staan nu keurig rechtop te bevriezen.


Reacties

Vera zei…
Klaar voor de kinderen en kleinkinderen!!
Emie zei…
Goede voorbereiding oma!
Marthy zei…
Ik ben anders zelf ook gek op ijslollies hoor Vera.
Marthy zei…
Ja, ze is goed bezig, deze oma.
Jeanne zei…
Lekker koel werkje!!
Goed bezig geweest. Met dit mooie weer is zo'n ijsje een lekkere verkoeling!
Ageeth Mooij zei…
Met het heerlijke zomerweer staan ze te roepen naar je in de vriezer ;-)
Marthy zei…
Voordat ik het koud kan krijgen was het al gebeurd hoor Jeanne.
Marthy zei…
Met het weer wat we nu hebben kan je niet genoeg lekkere koude dingen in voorraad hebben.
Sjoerd zei…
haha, kewl...
Marthy zei…
Ze roepen zo hard dat ik morgen maar eens ga voorproeven, Ageeth;-)
Inge zei…
Ik kreeg vandaag toch zulke leuke post, ben helemaal blij :-)
Marthy zei…
Fijn dat je het even laat weten, Inge,
Vlimbouter zei…
Wat zal er bij jullie gesmuld worden van die ijslollies!
KnutzEls zei…
Omdat mijn provider de e-mail aan jou alsmaar terugstuurt, maar even via deze weg. Gisterenmiddag kwam je leuke post aan. Je krijgt gauw via de snailmail een berichtje van me. Lieve groet, Els
Marthy zei…
Fijn Els, dat je even laat weten dat de post aangekomen is. Soms duurt het erg lang van en naar Frankrijk. Vraag me niet waarom.