Doorgaan naar hoofdcontent

Welkom voelen

Gisteravond met onze gasten Mirjam en Ben nog heerlijk gegeten, wij waren door hen uitgenodigd en het was erg gezellig. Ben kan goed koken, hij had een lekker stoofpannetje met kip gemaakt. Vanmorgen hebben we ze uitgezwaaid waarna we het vakantiehuis hebben schoongemaakt. Nu staat alles alweer klaar voor de volgende gasten. Hier en daar zet ik een vers bloemetje neer, een potje jam op tafel, mensen moet zich welkom voelen. Ondertussen houdt de warmte hier aan, vandaag weer boven de dertig graden. We brengen de middag lezend in de schaduw door, dat is het meest verstandige wat een mens kan doen met deze hitte.

Reacties

Jeanne zei…
Een wijs besluit en wat een onwijs leuk tafeltje heb je daar staan!!
Bertiebo zei…
Ja, dat is verstandig en trouwens het is ook heerlijk
Marthy zei…
Ik heb allemaal van die onwijs leuke dingen, Jeanne, hihi.
Vera zei…
Wij hebben ons destijds bijzonder welkom gevoeld. Omdat wij jullie tuin mochten gebruiken hebben wij ons ook niet teveel gevoeld. Was alleen maar genieten.
Sjoerd zei…
Een fijn verblijf is de beste reclame.
Marthy zei…
Het was gezellig met jullie, Vera, bewaren we goede herinneringen aan.
Een warm welkom blijft mensen bij en ik was de afgelopen weken ook in de Ardeche. Het gebied is al lieflijk en mooi en dat doet een mens goed.
Hartelijke groet El
Wat een warm welkom, zo'n prachtige roos.
Ageeth Mooij zei…
Een mooi stilleven!
Marthy zei…
Geknipt bij de buurvrouw die er bijna nooit is en me altijd aanspoort om te blijven knippen in haar roos.
Marthy zei…
Daarom genieten we hier ook zo intens, El.
Vlimbouter zei…
Ik vind het altijd heel leuk als ik bij mijn aankomst in een gîte hier en daar een bloemetje vind. Dat fleurt altijd alles zo op en je voelt je er meteen welkom door.
Marthy zei…
Dan doe ik het goed;-)