Doorgaan naar hoofdcontent

Omdat het een kerstverhaal is......

Toen onze kinderen alle drie nog thuis woonden keek ik samen met dochter Floor zo rond de kerst graag naar zo'n heerlijke zoete kerstfilm. Wij genoten maar onze twee jongens die natuurlijk liever naar iets anders keken hadden volop commentaar, zoals:  'omdat het een kerstfilm is....loopt het altijd goed af'' . Daar plaagde ze hun zus ieder jaar weer mee en het werd daarna een gevleugeld gezegde in ons gezin. Ik lees nu via Ogma een kerstfeuilleton die, voorlopig, lekker sentimenteel is en hopelijk ook goed afloopt. Lees je mee?

Reacties


Happy Earl Grey by Elly Embregts11 december 2016 19:37
Heerlijk de zwijmelfilm in deze tijd, ik kan er geen genoeg van krijgen.
Groetjes El

KnutzEls zei…
Dat kerstverhaal is een mooi alternatief. Zwijmelfilms liggen hier ook niet in de markt :-(
Vlimbouter zei…
In mijn jeugd was bij ons jaar na jaar 'The sound of music' op TV rond Kerstmis. Ik sloeg geen enkel jaar over. Dat kerstfeuilleton ga ik zeker lezen. Dank je voor de tip!
Het komt nu ineens wel snel dichterbij al die feestdagen!
In de weer zei…
Ik ga meelezen met zo'n heerlijke kop koffie met stroopwafel erop onder handbereik.
Marthy zei…
Ik zal er ook wel eentje kijken, El. En misschien wel twee;-)
Marthy zei…
Voorlopig zwijmel ik met mijn kerstverhaal, wie weet gaat er ook nog een zoete film achteraan, Els;-)
Marthy zei…
Ik begrijp het helemaal. Veel plezier met het feuilleton.
Inge zei…
Ik denk niet dat een zwijmelfilm kijken me in dank zal worden afgenomen. De kerstfeuilleton heb ik gelezen :-€
Inge zei…
moet :-) zijn trouwens
Marthy zei…
Mannen in de meerderheid bij jou, Inge. Tsja....
Marthy zei…
Goed idee, Toos. Benieuw of het mooi afloopt.
Marthy zei…
Feestdagen met of zonder te zwijmelen?
Wieneke zei…
Ja, natuurlijk lees ik het feuilleton mee op Ogma. Een uitstekend boekenblog trouwens.
Marthy zei…
Ik lees Ogma dagelijks, heb het ooit van een van de blogs die ik lees opgepikt.
Onliemie zei…
Meelezen doe ik niet nu... veel te veel eindejaarsstress hier... maar dat van Ogma ga ik onthouden! Dankjewel voor de tip.
Marthy zei…
Dat Ogma heb ik ook weer van een andere blogster. Ik heb er al veel goede titels van gehaald
Pippa's Hus zei…
Haha. Gisteren zag ik met mijn dochter zo'n film! Mierzoet! XX Esther
Marthy zei…
Lekker toch Esther, met je docht even zwijmelen;-)