Doorgaan naar hoofdcontent

Mooi geheel

Toen Mirjam en ik verleden week in Schoonhoven in dat leuke woonwinkeltje, Pand 96, liepen te struinen zagen we deze prachtige vaas op een tafeltje staan. Veel te laag geprijsd voor zo'n mooie vaas, daar waren we het alle twee over eens. Maar om hem nu te kopen, we moesten nog een heel stuk lopen, nee toch maar niet. Maar die vaas bleef in mijn hoofd spoken en een dag of twee later heb ik gebeld of ie er nog stond en ben hem toen gaan halen.

Hij stond mooi op die antieke side-table dat wel, maar een beetje leeg. Bij de bloemenwinkel in het dorp vond ik de takken met blaadjes, echt namaak, en ter compensatie heb ik er een paar boomtakken bij gestoken. Ik moet er telkens even naar kijken, zo mooi vind ik het geheel.


Reacties

Mirjam zei…
Oh en die ragfijne zwarte lijntjes.... wat is het toch een mooie vaas. Wat goed dat je een paar dagen later bent teruggegaan. Staat echt heel mooi zo op je tafel...
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam
Wat een mooi geheel. Vooral de 1e foto vind ik mooi. Het zwart van de spiegel komt terug in de lijnen van de vaas.
Inge zei…
Prachtige vaas!
Bertiebo zei…
Nu je boft dat de vaas er nog was, want erg mooi!
Jeanne zei…
Niet te zien dat er namaak bij zit. Prachtig zo!
Pippa's Hus zei…
Mijn vriendin zei vorig week ik wil alleen nog maar spillen om me heen waarvan ik denk; Is it sparkle joy? En die vaas van jou doet dat. Wat fijn om zo te genieten van iets nieuws. XX Esther
Ageeth Mooij zei…
Geluk is soms een vaas! Is snap je helemaal en je stilleven vind ik prachtig.
Emie zei…
Groot gelijk dat je alsnog deze beauty bent gaan kopen! Prachtig sfeervol hoekje zo.
Elizabeth zei…
Dat is zeker een mooie vaas! Als iets in je hoofd blijft spoken dan mòet je er kennelijk iets mee. Groot gelijk dat je je gevoel hebt gevolgd!
ineke zei…
Hé...bekende tafel. Die komt nog uit Breda - weet je nog wel?
De vaas staat er prachtig op.
miekequilt zei…
Wat een mooie vaas. En die takken staan er prachtig in.
Marthy zei…
Ik bleef er toch aan denken, Mirjam, vond de vaas te mooi om te daar te laten staan.
Marthy zei…
Mirjam dacht dat die zwarte lijntjes van ijzerdraad waren.
Marthy zei…
Oh Ien, dat jij dat nog weet. Ginneken!
Marthy zei…
Uit ervaring weet ik dat ik in zo'n geval mijn gevoel moet volgen, Elisabeth.
Marthy zei…
Wat leuk gezegd van jouw vriendin, die ga ik onthouden.
In de weer zei…
Een hoekje om telkens weer met plezier langs te lopen.
Marthy ik zag dat je gereageerd had op het knuffelkussen maar ik drukte per ongeluk op verwijderen. Sorry !
Sjoerd zei…
Het is inderdaad een hele mooie vaas...
Marthy zei…
Geeft niets Toos en je knuffelkussen is geweldig leuk. Zo, dan is het nog maar eens gezegd.
Haak en Pen zei…
Prachtig, wat een plaatje, geniet ervan..
Vlimbouter zei…
Wat een mooie vaas!
Jij hebt er ook echt gevoel voor en kijk op hoe je dingen mooi tot zijn recht kan laten komen. En dat is je bij deze mooie vaas ook weer gelukt. Wat een aanwinst!
Lieve groet.
Marthy zei…
Wat lief gezegd, Kakel en ja, ik vind het ook een echte aanwinst.
Susanne zei…
Groot gelijk dat je hem kocht, mooi.
KnutzEls zei…
Wat een beauty!
Marthy zei…
Aan jullie reacties te lezen hoef ik geen spijt te hebben van mijn aankoop.
Onliemie zei…
Supermooi! Wat had ik hier weer veel bij te lezen... enkele daagjes uit Blogland en ik sta hopen achter bij jou! Hoe doe je dat toch om elke keer weer zo leuk te schrijven! Je vaas is echt prachtig! Gelukkig maar dat je van gedacht bent veranderd.
Marthy zei…
Soms moet een mens toegeven aan zijn gevoel.