Doorgaan naar hoofdcontent

Gardeners' World

Ik las ergens, weet niet meer waar, dat Gardeners' World op BBC 2 weer was begonnen.Het wordt op vrijdagavond om 21.30 uur uitgezonden maar wij kunnen helaas die zender niet ontvangen. Niet getreurd, op YouTube staan de filmpjes, er zijn inmiddels twee uitzendingen geweest. Vanmorgen, Mart was gaan fietsen, lekker zitten genieten achter mijn laptop. Van de prachtige tuinen die je voorgeschoteld krijgt, het heerlijke Engels, de sfeer en natuurlijk de goede adviezen. Hier lust ik wel pap van. Ik ga iedere week kijken.

Reacties

Oh leuk Marthy, dank je wel voor de tip! Ook wij kunnen BBC niet bekijken, fijn dat het via een omweg toch kan :)
Jeanne zei…
Daar was het heerlijk weer voor!
Haak en Pen zei…
Dank voor de tip, wij kunnen wel de BBC kijken, maar vaak vergeetboek,het, zo,kan het dus ook
Fijne avond, Manon
Mooi lenteklokje, jammer dat jet weer niet zo lente-achtig is/was. Het waait en regent hier.
KnutzEls zei…
Vaak naar gekeken, maar ookhier wordt hetvaak vergeten. Super uitzendingen, echt genieten.
Mirjam zei…
Wat een uitkomst dan toch hè? Dat Youtube. Heerlijk dat je zo de afleveringen kunt bekijken. Ik gebruik youtube wel eens voor uitleg van een bepaalde haak- of breisteek. Echt een uitkomst zo nu en dan.
Fijne avond,
liefs,
Mirjam
Ageeth Mooij zei…
De link werkt niet, maar het lukt zo ook. Wat een leuke uitzending! Ik heb de eerste aflevering met een linkje aanbevolen in de besloten Facebookgroep van mijn klasgenoten to improve our English and enjoy spring. Bedankt!
Sjoerd zei…
De lnk doet het niet, maar even gaan Googlen
Marthy zei…
Ik was er ook blij want het is een programma wat ik graag kijk.
Marthy zei…
Zo'n zondagje thuis tutten is heerlijk af en toe.
Marthy zei…
Of je vergeet het of het komt je niet uit, zo gaat het hier ook vaak met bepaalde programma's, Manon.
Marthy zei…
Om dat lenteklokje te fotograferen moest ik even wachten tot de wind wegviel, Jeanette. Met de regen viel het hier wel mee.
Marthy zei…
Ja, ook ik gebruik youtube vaak voor uitleg van bepaalde dingen, Mirjam. Je kunt er alles vinden op allerlei gebied.
Marthy zei…
Ik heb een klein memootje op mijn laptop geplakt, Els.
Marthy zei…
Ik heb er weer een nieuwe link ingeplakt, Ageeth, in de hoop dat die het wel blijft doen. Leuk, om te gebruiken je Engels te verbeteren
Marthy zei…
Hij deed het wel?? Ik heb er maar weer een nieuwe ingeplakt, Sjoerd.
Muggenbeet zei…
Mijn vast programma, ik neem het telkens op om het in het weekend rustig te bekijken. Monty Don is thans ook bezig met tuinen in heel de wereld te bezoeken (heruitzending).
Marthy zei…
Heerlijk programma, Ludo en ik ben blij dat ik het zo via YouTube kan ontvangen.
Heidi zei…
Fantastisch programma hé! Heel toevallig dacht ik er aan om eens te controleren of het seizoen nog niet gestart was, net op de avond van de eerste uitzending. Dat Engels, da's om te smelten :)
Marthy zei…
Alleen daarom zou je het programma al bekijken. Maar die hele sfeer die het uitstraalt, heerlijk.
Vlimbouter zei…
Oh, dank je wel voor de tip. Bij ons zit BBC 2 op de kabel. Vanaf vrijdagavond ben ik op post.
Marthy zei…
Wat leuk dat iedereen dit programma zo goed vindt.