Doorgaan naar hoofdcontent

Kleine takken, grote takken

Er liggen een paar hopen van deze takken in de tuin, afkomstig van grotere takken die Mart uit onze boom heeft gezaagd. Dit moet allemaal in de groene bak maar dit zit al vol dus even wachten tot die weer geleegd is. Er moet ook even gewacht worden met het verder weghalen van die laatste takken want de kettingzaag vertoont kuren. Een nieuwe bougie zit er al in maar het ding wil nog niet. Lost mijn techneut wel weer op.


Takken genoeg dus ik zette er een paar bij die tak die ik kocht bij Piet, mijn bloemenboer. Mooi in mijn kringloopvaas waar ik steeds blijer van word. Ik denk er over om hem tijdelijk mee te laten verhuizen naar Frankrijk. Ik zocht de meest bemoste takken uit een hoop en zette ze in deze ijzeren tuinvaas. Snapt mijn echtgenoot niets van maar ik vind het wel decoratief.




Reacties

Ageeth Mooij zei…
Je stilleven in huis vind ik prachtig met de vaas planten en afbeelding. Genieten zo'n vondst.
De takken met mos buiten vind ik ook mooi.
Bertiebo zei…
Mooi die groene takken...
Annelies zei…
Ik zie jullie hoeveelheid spullen die je straks weer mee neemt naar Frankrijk alweer groeien, Marthy!
Maar die vaas zal daar zeker weten, heel mooi staan!
Onliemie zei…
Haha de echtgenoot snapt er niets van. ;-) Zou hier net zo zijn. Mooi is het en die kringloopvaas helemaal!
Pippa's Hus zei…
Haha zo grappig, dit is weer typisch zo'n vrouwen ding. Zo ik ook gedaan hebben. XX Esther
Sjoerd zei…
Straks heb je een kleine vrachtwagen nodig om meer rond te reizen...
Marthy zei…
Die vaas is heel geschikt om takken in te zetten, Ageeth. Heeft niet iedere vaas dus daarom ben ik er extra blij mee.
Marthy zei…
Er zit van dat mooie mos op, Bertie.
Marthy zei…
Ik weet het, het is erg, Annelies. Langzaam begin ik al spullen te verzamelen.
Marthy zei…
Die afgeknipte takken met dat mos erop, ga je die bewaren en nog ergens in zetten ook???? Als ik dan later vraag of hij het wel aardig vindt staan mompelt hij wat.....
Marthy zei…
Gek hè, dat mannen dat niet zo gauw zien. Zouden vrouwen dan toch wat creatiever zijn, Esther.
Marthy zei…
Ik moet daarin eigenlijk af gaan bouwen want ooit gaat die bus eruit en komt er een kleinere wagen, Sjoerd.
Maar tot die tijd kun je de bus toch gewoon gebruiken Marthy. Lekker zo doorgaan. En later zie je wel weer wat je dan doet. Mooi stilleven op je kastje/tafeltje.
Marthy zei…
Zo is het Jeanette. Zolang we de bus nog hebben kan ik me permitteren om van alles mee heen en weer te sjouwen. Daarna zien we wel verder, ik pas me makkelijk aan, hihi.
Vlimbouter zei…
Wat een prachtige ijzeren tuinvaas!
Marthy zei…
Hij staat er al jaren maar nu je het zegt, ja, hij is wel mooi, vooral met die takken erin.