Doorgaan naar hoofdcontent

Lekker kussentje


Ik heb boven een werkkamer tot mijn beschikking maar mijn laptop staat altijd beneden in de huiskamer op de tafel. Daar staat hij niet in de weg, de tafel is groot en wij gebruiken hem maar met zijn tweeën. Als er iemand mee eet of ik heb bezoek dan gaat de laptop dichtgeklapt op de stoel, stoel onder tafel en hij is uit het zicht. Maar daar gaat mijn verhaal eigenlijk niet over, ik wilde jullie even wat vertellen over dat kussentje op mijn stoel. Dat het een lekker kussentje is voor mensen met een moeilijke rug. Ik heb vaak last van mijn rug, al heel lang en bij tijd en wijle is het echt vervelend. Dit kussentje gebruikte ik altijd in de auto tijdens lange ritten maar deze winter ben ik het ook in huis gaan gebruiken. Het dwingt me recht op te zitten, een juiste houding aan te nemen. Ik gebruik het onderste boven maar andersom kan ook, net wat het prettigst aanvoelt. Ik maak nu wel reclame, maar het is gewoon een goed product en dan is het gerechtvaardigd vind ik.




Reacties

Emie zei…
Zitten we nou ineens alle twee tegelijk reclame te maken? Ha, ha, telepathie. Handig kussentje lijkt me.
Marthy zei…
Ja, ik maak wel wat reclame, maar goed, het is mijn blog dus....
Grappig dat je daar over blogt. Heb net foto's gemaakt van mijn werkkamer waar ik nooit zit. Eens zien of ze door de keuring komen.
Annelies zei…
Dat je maar lekker kunt zitten, is het allerbelangrijkste! En die rug van jou moet nog heel lang mee, hoor. Straks het kussentje ook mee naar Frankrijk??
KnutzEls zei…
Een pijnlijke rug is heel vervelend, dus als zo'n kussentje je helpt mag je daar best reclame mee maken ;-)
Elizabeth zei…
Ik zie het niet als reclame hoor, maar een goede tip voor een ander die er misschien ook mee geholpen is...
Mijn schoonzusje heeft ook zo'n kussen, en gebruikt het vaak.
Leuk om je blogplek te zien!

Groetjes, Elizabeth
Onliemie zei…
Fijn zo gratis reclame maar als het product goed is, dan mag dat wel eens. DEFA kan ook maar eens geluk hebben.;-)
Onliemie zei…
Voor die DEFA moest ik wel effe op mijn kop! Haha.
Marthy zei…
Op mijn werkkamer is het vaak zo'n rommel van het snailen dat mijn laptop daar niet eens tussen past, Jeanette. Ben benieud naar de jouwe.
Marthy zei…
Wandelen gaat nog steeds goed, Annelies, gelukkig. Het kussentje gaat zeker mee.
Marthy zei…
Het helpt me in ieder geval beter recht op te zitten Els, waardoor de rugpijn niet erger wordt.
Marthy zei…
Zo bedoelde ik het ook, Elizabeth, als tip voor anderen. Er zijn zoveel mensen met een problematische rug. Jouw schoonzusje ook blijkbaar.
Marthy zei…
Voordat deze blog online ging wilde ik ze eerst nog even bellen, Kris. Vragen wat het ze waard was;-)
Als gymjuffrouw kan jij toch nog wel op je kop staan. Ik zag het mijn kleinzoon van zes gisteren nog heel makkelijk doen.
Ik zal mijn vriendin je link doorsturen.
Over dingen die goed bevallen, mag je best reclame maken. Tenslotte klagen we ook als iets niet bevalt.
Lieve groet.
Marthy zei…
Jij bekijkt het verstandig, Mirjam.
Sjoerd zei…
Je deelt jouw positieve ervaringen, dat is iets anders dan reclame maken...
Marthy zei…
Ja, je hebt gelijk, ik ben hier heel positief over.