Doorgaan naar hoofdcontent

Rijk voor een paar euro

Als je twee maal per jaar naar een ander huis vertrekt ga je even door je kasten heen en dan kom je altijd wel wat tegen wat weg kan. Het was niet echt veel, dit zijn kleine zakjes, maar ik vond het toch nodig om er even mee naar de kringloop in Bergambacht te rijden. In de hoop nog wat tegen te komen, zei manlief. Ja hoor, helemaal gelijk en natuurlijk kwam ik wat tegen. Een flinke stapel tijdschriften voor veel lees- en kijkplezier en nog wat knutselpapier. Voor een paar euro voelde ik me weer rijk.




Reacties

Pippa's Hus zei…
Wat een schatten heb je gevonden! Lekker mee naar Frankrijk denk ik? XX Esther
jeanne zei…
Je kunt weer vooruit met knutselen en tuinieren!
ineke zei…
Je lijkt af en toe op "malle Pietje""- de vriend van Swiebertje.
Maar gelijk heb je hoor, lieve vriendin! Je brengt wat en je neemt weer wat mee terug naar huis.
KnutzEls zei…
En dan nog rijkdom om verder uit te delen. Super toch? 👍😁
Sjoerd zei…
Haha, weggooien kan altijd nog...
Marthy zei…
Tuurlijk, Esther, het ligt al bij al het andere.
Marthy zei…
Er staan altijd veel tuintips in dit soort bladen, Jeanne en ik leer graag.
Marthy zei…
Als ik die bladen uitgelezen heb leg ik ze in het vakantiehuis. De meeste mensen vinden dit fijne bladen om te lezen onder een boom in onze tuin.
Marthy zei…
Ja hoor, Els. Van dat leuke papier worden weer snail-mails gemaakt.
Marthy zei…
Als het allemaal uitgelezen is door mij en anderen gaat het de papierbak in, Sjoerd.
Bertiebo zei…
Leve de kringloop!
Seasons en Landleven zijn tijdloze bladen vind ik. Daar heb je veel plezier van.
Onliemie zei…
Haha hoe herkenbaar...wegdoen naar de kringloop en dan weer met andere spullen terugkomen. In onze garage staan er een boel dozen die weg moeten en ik durf niet...:-)
Ik ga me weer niet kunnen inhouden!
Marthy zei…
Omdat ze tijdloos zijn koop ik graag in de kringloop voor een paar centen.
Marthy zei…
Eerst om in te lezen, daarna mogen onze gasten er nog van genieten en dan valt er mischien nog wat in te knippen of te scheuren.
Marthy zei…
Als ik mijn spullen afgegeven hebt moet ik nog een rondje van mezelf, even kijken...je weet wel.
Mirjam zei…
Hoe toepasselijk, de Seasons Frankrijk. Nou daar ga je lekker van smullen natuurlijk.
Ik vind dit altijd zulke heerlijke bladen.
Fijne rest van de dag,
liefs,
Mirjam
Emie zei…
Zolang je meer inlevert dan koopt, mag het. Toch? Dat soort bladen kun je gewoon niet laten liggen.
Marthy zei…
Ja, die kon ik natuurlijk niet laten liggen. Ik bewaar ze allemaal voor je.
Marthy zei…
Ik heb niets blijvends gekocht deze keer, Emie. Voorwaar een prestatie.