Doorgaan naar hoofdcontent

Issamoulenc Église

Ik ga tegenwoordig twee keer per week 's morgensvroeg zwemmen in het zwembad bij kasteel "La Tour". Goed voor mijn lijf. Als ik dan om een uur of acht terug kom rijden zie ik onder mij het kerkje van Issamoulenc liggen met daaronder de prachtige terrassen die zo typerend zijn voor onze streek. Ieder jaar in de zomer organiseert onze dorpsvereniging een concert in dit kerkje wat druk bezocht wordt. Dit gehucht, een kerk en twee boerderijen, heet Issamoulenc Église, wat lager ligt Issamoulenc Mairie, daar staat ons gemeentehuis, want wij behoren tot de gemeente Issamoulenc.

Reacties

Linda zei…
Hoi tante Mart, ik ga ook 2 keer in de week zwemmen maar dan in Leimuiden. Voor volgend jaar lijkt het ons ook wel wat om naar het kasteel van Akkie te komen. Met de achterliggende gedachte dat Stef daar dan misschien is, heb je het al gevraagd aan de kasteelheer of het mogelijk is! Liefs van jullie nicht.