Doorgaan naar hoofdcontent

Weelde

Dat is weer eens wat anders, een bericht op je blog zetten vanuit de trein. Ik heb om kwart over vijf de Thalys genomen uit Valence en kom om tien uur vanavond op Rotterdam Centraal aan waar Mart me opwacht. In juli en augustus gaat op zaterdag deze trein zonder overstap in Brussel rechtstreeks naar Nederland. En aangezien ik voor een paar Euro meer 1e klas kon reizen heb ik Wifi beschikbaar, wat een weelde. Renée heeft me vanmorgen om tien uur al opgehaald waarna we in een mooie wijk van Valence leuke winkeltjes hebben bekeken, een markt hebben bezocht en op een terras op een beeldschoon pleintje lekker hebben geluncht. Daarna heeft ze mij afgezet op het TGV station van Valence waar ik vanuit deze vertrekhal de trein heb genomen. Stolwijk, ik kom eraan!

Reacties