Doorgaan naar hoofdcontent

Dorcas

Al jaren zit er een Dorcas in Bergambacht en ik was er nog nooit geweest. Maar omdat ik een ouderwetse soeplepel voor in het Franse huis zocht dacht ik die daar te vinden. Missie bijzonder goed geslaagd want ik vond ook nog twee juslepels met een lang handvat, ideaal als je een koekenpan of braadpan op tafel hebt. Ook kocht ik een paar van die houten stapeltorentjes voor Saar, dat soort speelgoed vindt ze momenteel heel leuk. Ik was verbaasd over de hoeveelheid spullen, twee verdiepingen vol, die ze daar hadden en alles zag er keurig uit. Wat leven we toch in een weggooimaatschappij denk je dan onwilligkeurig als je daar loopt. Goed dat er dit soort winkels zijn, dan wordt er nog wat hergebruikt.

Reacties

Emie zei…
Wat een heerlijke februari-foto!
Marthy zei…
Volop kleur daar, Emie.