Doorgaan naar hoofdcontent

Dramatisch

Terwijl we op weg naar onze boekhouder waren zag ik deze dramatische lucht boven de weilanden hangen. De zon gaf het gras een ongewone felle kleur, een prachtig gezicht. Op mijn geroep kom Mart nog net een zijweggetje inschieten om te stoppen zodat ik een foto kon maken. Vijf minuten later roffelde de zoveelste hagelbui op het dak van bus. Ook nog even langs geweest bij mijn broer Joop waar we iets op moesten halen voor het Franse huis. We gaan dit jaar om een bepaalde reden al vroeg naar Frankrijk vertrekken, waarom horen jullie later wel.

Reacties

Emie zei…
Ha, ha, deze foto past perfect in de reeks kleur bekennen. Mooi! Loop je een beetje op schema? Ik denk je inmiddels zo goed te kennen, dat ik het 'ik-moet- nog-zoveel-doen'gevoel als dramatische ondertoon lees. Maar jou kennende: alles onder controle.
gewoonhannah zei…
Prachtige lucht! Ook hier de hele dag geen moment hetzelfde, soms vier of vijf verschillende lagen lucht!
Hannah
Marthy zei…
Ik ben nergens echt goed in, Emie, maar wel goed in plannen. Dus geen gevoel van ik moet nog zoveel doen.
Alles echt goed onder controle.
Marthy zei…
Ik zag onderweg nog veel meer prachtige luchten, Hannah, die ik graag had willen fotograferen, maar manlief kan niet blijven stoppen.
Dramatisch ... de perfecte benaming voor zo'n mooi schouwspel.
Marthy zei…
Het was echt zo'n wauw moment.