Doorgaan naar hoofdcontent

Fietsen

Het was vandaag zulk mooi weer dat we vanmiddag lekker zijn gaan fietsen. Als je dan polder Bilwijk uit fietst, die onder Stolwijk valt, zie je deze molen staan aan het riviertje de Vlist. Links ga je naar het dorp Haastrecht, rechts naar het dorpje de Vlist. Deze drie dorpen vormen samen de gemeente Vlist. Jarenlang heeft de molen daar gestaan zonder kap en wieken maar kort geleden is de restauratie voltooid en zie hier het resultaat. Is ie niet prachtig? 







De oude boerderij valt onder Landgoed Linschoten en wordt bewoond door de ouders van Cor, een oud collega van mij. Ook een schoonheid! In de Krimpener- en Lopikerwaard valt er nog veel meer moois te zien, je zit hier voor je plezier op de fiets.

Reacties

Cor den Boer zei…
He Marthy,

Echt een schitterende foto van onze boerderij. Ik ben hier inderdaad geboren en getochen. Ook de omgeven is erg mooi in de lente en zomer maanden. Maar met sneeuw en ijspegels aan het dak tot op de grond kan je ook hele mooie foto's maken. (laat ik je nog wel eens zien)
Ik geniet elke altijd weer als ik daar naar mn oúders toe gaat.

Geniet van je wel verdiende FUT en veel plezier met fietsen samen met je man. Hou dat vol zolang het nog kan.

Haal eruit wat er in zit meid!!

Liefs Cor