Doorgaan naar hoofdcontent

Reacties

Ik krijg van veel mensen te horen dat ze niet weten hoe ze moeten reageren op een bericht van mij. Hierbij een volledige uitleg: Klik op "reacties", dit staat onder mijn bericht. Je komt nu in een ander veld. Typ je tekst in het vak "Laat een reactie achter". Typ vervolgens het woord wat je daaronder ziet staan in het vakje "woordvertificatie'" Vervolgens komen we bij de identiteit; heb je een google account kun je deze gebruiken. Anders kies je voor: '"Naam/URL". Vul je naam in bij "naam" en laat URL leeg. Klik vervolgens op "reacties publiceren" en ik krijg jouw reactie binnen op mijn mail en hij blijft ook achter op de blog.
Ik vind het heel leuk om reacties te krijgen dus schroom niet en laat eens wat van je horen, als is het maar de groeten!

 Zoek geen grote woorden als een klein gebaar volstaat!

Reacties

Marianne Knijff zei…
Even kijken of het lukt. Groetjes en tot binnenkort!