Doorgaan naar hoofdcontent

Pas de soucis

Het is de bedoeling dat voor begin november, als we weer naar Nederland gaan, het hele gebouw wind- en waterdicht is, met andere woorden, dan moeten de ramen en deuren erin zitten. En dat is nou het probleem. Ik had een goede menuisier (timmerman,schrijnwerker) gevonden, ook nog eens broer van de burgemeester (handig in je relatie tot de burgervader) maar broerlief vertikt het om met zijn offerte te komen. Eind juli is hij hier geweest, na weken bellen van mijn kant en dat devis zou er binnen een week aankomen. Nou, mooi niet. Inmiddels heb ik hem vanmorgen weer aan de lijn gehad, gevraagd naar het devis en mijn ongerustheid uitgesproken over het op tijd klaar zijn van het werk. Uiterlijk maandag krijg ik een mail van hem en ik moet me niet druk maken (pas de soucis, madame), het komt allemaal goed. Ja, ja.

Reacties