Doorgaan naar hoofdcontent

Niet de grond maar de hemel in

Ok, mijn keukenvloer hebben ze nog niet opengebroken maar de deur kan ik bijna niet meer uit. Deze sleuf is begonnen onder onze voordeur en moet eindigen bij de kelders. Ik moet allerlei capriolen uithalen om buiten te komen en over stof in huis praat ik al helemaal niet meer. Gelukkig was het een dag met veel sociale contacten, dus was het niet echt erg om binnen te blijven. Ik had eerst vanmorgen een broer aan de lijn, daarna een leuke nicht die vroeg of ze deze zomer op doorreis naar Spanje twee nachtjes mocht komen logeren en omdat ze leuk is mag dat, toen skypte een schoonzus, goed van haar, en als toetje kregen we ook nog twee lieve Belgen op de koffie. Ze hebben mijn drie bouwvakkers de hemel in geprezen en gelijk hebben ze!

Reacties