Doorgaan naar hoofdcontent

Historisch Gouda

Ik had vandaag een afspraak op de Westhaven in Gouda waar ik met iemand gesproken heb over het maken van een website voor onze gîte. Het was mooi weer, ik had de fiets bij me dus dus het was heel aanlokkelijk om nog een rondje historisch Gouda te doen. Vlak achter de Westhaven ligt immers de Museumhaven met ligplaatsen voor historische schepen. Op de foto, genomen van de Mallegatsluis, zijn er een paar van te zien met daarachter, dominerend over de binnenstad, de St. Jan. Helemaal links is nog net molen de Rode Leeuw te zien. Dat is nou het leuke van een blog beheren. Omdat je dagelijks een foto nodig hebt ga je met andere ogen om je heen kijken. Ik woon bijna achtendertig jaar vlakbij Gouda en zie nu pas de schoonheid van deze plek!

Reacties

Emie zei…
En dat is ook het leuke van blogs lézen, een kijkje in elkaars levens. Prachtige foto!